Найменування завдання
|
Найменування заходів
|
Відповідальні за виконання
|
Термін виконання
|
Сприяння запобіганню та протидії булінгу (цькуванню)
|
Підготовка наказу «Про запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти»
|
Директор
|
|
Підготовка наказу «Про порядок дій персоналу при зіткненні з випадками булінгу (цькування) в закладі освіти
|
Директор
|
Початок вересня
|
Обговорення та прийняття правил поведінки в групах/класах, оформлення правил у вигляді наочного стенду
|
Класні керівники
|
Початок навчального року
|
Організація механізмів звернення та встановлення інформаційних скриньок для повідомлень про випадки булінгу (цькування)
|
Адміністрація, практичний психолог
|
Початок навчального року
|
Проведення ранкових зустрічей з метою формування навичок дружніх стосунків
|
Класні керівники1 – 4 класів
|
Протягом року
|
Години відвертого спілкування за участю представників ювенальної превенції Національної поліції
|
Адміністрація
|
Згідно графіку
|
Забезпечення створення у закладі безпечного освітнього середовища
|
Перевірка приміщень, території закладу з метою виявлення місць, які потенційно можуть бути небезпечними та сприятливими для вчинення булінгу.
|
Адміністрація
|
Протягом року
|
Міні-тренінг "Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті" (2 – 4 кл.)
|
Класні керівники
|
жовтень
|
Імітаційна гра для молодших школярів (1-4-й класи) «Якщо тебе ображають»
|
Класні керівники
|
листопад
|
Перегляд відеороликів «Нік Вуйчич про булінг у школ», «Булінг у школі та як з ним боротися – говоримо з Уповноваженим Президента України..», «Зупиніться!!! МОЯ Історія про Булінг і Кібербулінг».
|
Класні керівники
|
Протягом року
|
Анонімне анкетування учнів 5-11-го класів про випадки булінгу (цькування) у школ
|
Практичний психолог
|
грудень
|
Професійний розвиток та підвищення кваліфікації педагогічних працівників
|
Підготовка методичних рекомендацій для педагогів:
· з вивчення учнівського колективу;
· з розпізнавання ознак насильства різних видів щодо дітей
|
Адміністрація, практичний психолог
|
Початок навчального року
|
Проведення навчальних семінарів для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) та заходів реагування.
|
вересень
|
Заступник директора з НВР, практичний психолог
|
Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти
|
жовтень
|
Заступник директора з НВР, практичний психолог
|
Співбесіда з класними керівниками та вихователями за результатами діагностики класного колективу
|
щомісяця
|
Заступник директора з НВР, практичний психолог
|
Консультування класних керівників та вихователів психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій
|
постійно
|
Заступник директора з НВР, практичний психолог
|
Проходження безкоштовних курсів «Недискримінаційний підхід у навчанні» та «Права людини в освітньому просторі» на сайті EdEra, «Протидія та попередження булінгу в закладах освіти» (освітня платформа «PROMETHEUS»)
|
Протягом року
|
Педагогічний колектив
|
Підготовка звіту про виконання заходів про виконання плану заходів з запобігання та протидії булінгу
|
Травень - червень
|
Адміністрація, практичний психолог
|