Пам'ятка |
Вівторок, 24 грудня 2013, 12:00 |
Поради батькам, що допомагають дітям учитися 1. Намагайтеся займатися з дитиною так, щоб вона не нудьгувала під час занять. Інтерес - найкраща з мотивацій.
2. Повторюйте вправи. Розвиток розумових здібностей дитини визначають час і практика. Якщо якась вправа не виходить, зробіть перерву, поверніться до неї пізніше або запропонуйте дитині легший варіант завдання. 3. Не виявляйте зайвої тривоги з приводу недостатніх успіхів і незначного просування або навіть деякого регресу вашої дитини. 4. Будьте терплячими, не поспішайте, не давайте дитині завдань, що виходять за межі її Інтелектуальних можливостей. 5. У заняттях з дитиною треба знати міру. Не змушуйте дитину виконувати вправу, якщо вона весь час крутиться, стомилася, неврівноважена. Спробуйте визначити межі витривалості дитини, збільшуйте тривалість занять щоразу на невеликий відрізок часу. 6. Бажано використовувати ігрову форму занять, оскільки діти погано сприймають чітко регламентовані, повторювані, монотонні заняття. 7. Уникайте несхвальної оцінки, знаходьте слова підтримки, частіше хваліть дитину за терпіння, наполегливість тощо. Ніколи не порівнюйте дитину з іншими дітьми. Формуйте в неї впевненість у своїх силах, високу самооцінку. ПАМ'ЯТКА ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ Як можна сприяти формуванню внутрішньої мотивації досягнення школярем успіху
1. Менше використовуйте на уроках ситуацію змагання. Краще привчати дитину до аналізу й порівнянню своїх особистих результатів і досягнень. 2. Намагайтеся не нав'язувати навчальної мети «згори». Спільна робота з дитиною може виявитися значно ефективнішою. 3. Намагайтеся уникати встановлення тимча¬сових обмежень там, де це можливо. 4. Стежте за тим, щоб навчальні завдання не тільки відповідали віковим межам, а й мали рівень оптимальної складності, тобто відповідали «зоні найближчого розвитку» дитини. 5. Давайте дитині право вибору навчального завдання, не обмежуючи при цьому її волі. 6. Бажано добирати навчальні завдання з елементом новизни й непередбачуваності, що сприяє формуванню внутрішнього інтересу під час його виконання. 7. Необхідно пам'ятати, що покарання за не правильне розв'язання завдань буде останнім і найменш ефективним способом, що завжди, викликає в дитини негативні емоції. |
Калениківський заклад загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів Решетилівської міської ради Полтавської області
38431, Україна, Полтавська область, Решетилівський р-н, с.Каленики
Телефон:
(0532) 9-47-31
e-mail:
kaleniciscool@ukr.net
Директор школи: Тищенко Людмила Миколаївна